Treballem per espais

Com ja sabeu dels altres anys els dimecres els alumnes d’educació infantil fem Espais. El treball per espais són entorns estimulants on els infants es poden moure lliurement, escollir i desenvolupar-se d’una forma natural en relació als seus interessos i motivacions. Aquests espais respecten la diversitat tot tenint en compte, en tot moment, el ritme individual de cada infant. Els nens són els veritables protagonistes. Els mestres observem, restructurem l’espai i vetllem perquè les normes que es van establint es respectin. Aquesta primera roda d’espais iniciada pels alumnes de P4 i P5 ha consistit en: Espai de metges i veterinaris, Espai de construccions, Espai d’experimentació i Espai d’anglès.

Al gener s’incorporaran els alumnes de P3. A la roda se li afegiran tres espais més.

Us passem unes quantes imatges de l’espai de metges perquè us feu una idea de com es treballa.

img-20161116-wa0001wp_20161116_005wp_20161116_009