Visita de la Carmina Pinya

El dimecres passat, 17 de maig, ens va visitar la Directora General dels Serveis Territorials del Vallès Oriental-Maresme, la senyora Carmina Pinya.  Regularment visita les escoles de la seva zona per conèixer de forma més propera l’entorn de treball dels nens i nenes. En aquesta ocasió va venir a veure les dues escoles del poble: la nostra i també la Sagrera acompanyada de la seva secretària, la senyora Violant Segura, i la inspectora de la zona, la senyora Eva Maresma.

L’equip directiu de l’escola Ronçana les va rebre i acompanyar a fer una visita per les instal·lacions de l’escola. La senyora Carmina Pinya es va mostrar molt interessada pel treball que estaven fent els alumnes a les aules amb les seves mestres. Va entrar a vàries aules i va parlar amb els nens i nenes . També va valorar molt positivament les instal·lacions de l’escola que, tot i que fa més de 50 anys que funciona, es troben en molt bon estat i els espais són amplis i les aules estan ben equipades. Els patis també li van semblar d’una gran qualitat, sobretot per l’entorn natural on es troben i l’espai que ocupen.

La visita va finalitzar amb una reunió de mitja hora amb l’equip directiu per intercanviar impressions i opinions.

Foto Carmina Pinya