Ja en tenim dos més

El curs passat 2018-19 els alumnes de cicle superior van portar a terme un projecte etwinning durant el curs escolar.

Els alumnes de cinquè van treballar la seva creativitat i habilitats informàtiques a partir de diverses activitats, en la seva majoria digitals. Van crear presentacions, imatges i poemes sobre els diferents tipus de somnis.

Els alumnes de sisè van presentar l’escola als altres centres socis del projecte, i van fer un recull de paraules, expressions i vivències relacionades amb el món escolar; tot  comparant el seu sistema educatiu amb el dels altres països participants en el projecte.

Ambdós projectes han rebut el reconeixement del Servei Nacional de l’eTwinning, gràcies a l’esforç i implicació dels alumnes, i l’escola ha estat atorgada amb els segells de qualitat corresponents.