Dinàmica de grup

Els alumnes de 6è hem fet una dinàmica a l’aula amb l’objectiu de fomentar la valoració d’un mateix i la cohesió grupal.

El grup està assentat en forma de cercle sense deixar espais buits. El cabdell de llana el té la professora i li tira a una altra persona del grup tot subjectant l’extrem del fil de llana. Just abans de tirar el cabdell de llana, diu per exemple “Joan ets molt responsable” (ha de dir una qualitat positiva o elogi al seu company/a). Seguidament, qui rep el cabdell de llana ha de fer el mateix.

En acabar, quan tot el grup ja havia dit l’elogi i llençat el cabdell de llana, es va formar una estrella, però no una estrella qualsevol. És una xarxa teixida plena de noms i qualitats positives dels nostres companys/es de la classe.

De vegades sentim coses que no ens agraden de nosaltres mateixos i ens fan estar tristos i enfadats, però també hem d’aprendre a escoltar i a dir-nos coses boniques que ens facin sentir una mica més feliços i contents