CARNAVAL

Ha arribat el Carnaval, temps de disbauxa i bogeria. Com cada any a l’escola celebrem la festa, que tot just comença quan ens visita el Rei Carnestoltes per oferir-nos el seu pregó i convidar-nos a gaudir d’aquests dies i passar-ho d’allò més bé. I sabeu què ens ha manat? Doncs aquí teniu les consignes:

Dimecres:     Ens posarem unes  sabates decorades i extravagants per anar ben elegants.

Dijous:          En els contes us heu d’inspirar i un detall del personatge heu de portar.

Divendres:    El color del teu cicle portaràs i una banda que et defineixi lluiràs.

Tradicionalment, Dijous Gras o Llarder era el dia dedicat a la carn i la gent sortia al camp a menjar truita, botifarra i coca de llardons. Nosaltres volem mantenir aquesta tradició i dijous abans del pati tots els nens i nenes esmorzarem junts. Us recomanem que portin aquestes viandes tan bones.

Divendres 24 de febrer, a dos quarts de dotze del matí, sortirem a la pista a fer balls populars de Carnaval. Hi esteu convidats! Fins i tot, si us ve de gust, podeu assistir-hi engalanats amb la consigna del dia.

Us agrairem que respecteu els espais reservats per a les danses. Un cop acabats els balls, els nens i nenes tornaran a les classes fins l’hora de plegar i, per tant, els haureu de recollir com ho feu habitualment.

Gaudiu amb els vostres fills d’aquests dies de xerinola i aprofiteu-los molt perquè la festa aviat s’acaba… quan la Vella Quaresma és arribada!

presentacion1

Finalment, us recordem que el dilluns 27 de febrer és una de les festes de lliure disposició aprovades en el Consell Escolar Municipal i, per tant, no hi haurà classe ni cap altra activitat complementària.