Carnaval

El dia 9 de febrer, l’escola Ronçana va convidar a tothom a participar en la rua de Carnaval, que va fer un recorregut pels carrers del voltant de l’escola.

Cada cicle es va disfressar de diferents personatges relacionats amb el cinema i amb disfresses fetes pels alumnes.

Els nens i nenes d’infantil, els més petits de l’escola, van anar disfressats de follets del bosc, representant pel·lícules animades. Es van fer polseres i barrets.

Els nois i noies de Cicle Inicial van anar vestits de superherois, com els de la famosa pel·lícula de “Els Increïbles”. Van construir-se uns antifaços i el logotip de “Els Increïbles”.

Els alumnes de Cicle Mitjà van portar disfresses de vaquers, recordant les velles pel·lícules de l’Oest, com per exemple “El último foragido”. L’estrella i el cinturó els van fabricar ells mateixos.

Els més grans de l’escola, els de cinquè i sisè, vam guarnir-nos amb una capa i una màscara, relacionades amb personatges de pel·lícules de ciència-ficció, en aquest cas, de la famosa saga de Star Wars.

En acabar la rua, tothom es va reunir a la pista de l’escola i vam ballar plegats. Fins i tot van acompanyar-nos els capgrossos del Cargol Noticiari i de la fada de la biblioteca que van ser elaborats per algunes mares de l’AMPA. Va ser una jornada molt divertida.

Arnau 6è B de l’Escola Ronçana