AtrapaReptes 2

Durant el segon trimestre, el Cicle de Mitjans vam participar en el concurs de l’editorial Cruïlla, “Els AtrapaReptes 2” (és el segon curs que es porta a terme).

Vam estar durant 4 setmanes fent diversos tipus de reptes de les diferents àrees (matemàtiques, llengua, medi…). Cada setmana havíem de resoldre quatre reptes, tot seguint unes instruccions per poder aconseguir el màxim de punts possibles.

Al final d’aquestes quatre setmanes, es va fer la classificació dels diferents nivells a cada comunitat autònoma. Els nostres alumnes van quedar:

1r: 3a posició

2n: 3a posició

3rA: 4a posició

3rB: 1a posició

Com que els alumnes de 3rB van quedar guanyadors autonòmics del seu nivell, van passar a la següent ronda, on competien a nivell nacional, durant dues setmanes més. Finalment van quedar en la 13a posició.

Per ser els guanyadors autonòmics del seu nivell, els alumnes de 3rB van rebre dues samarretes interactives per la classe (i per l’escola) per poder observar els diferents aparells del nostre cos.

Enhorabona a tots els participants!!!!!

Us deixem algunes imatges dels reptes, del diploma rebut i les samarretes interactives.