Ve l’Ambaixador Reial!

Avui al matí a l’escola ha passat una cosa molt màgica: ha vingut l’Ambaixador dels Reis de l’Orient. Tots els nens i nenes l’han anat a veure, i qui ha volgut li ha fet entrega de la seva carta. Ens ha dit que la farà arribar als Reis, i que sobretot, la nit del 5 de gener, anem a dormir d’hora i deixem una mica de galetes i vi pels Reis i una mica d’aigua pels camells!!! Ho fareu oi? Per veure les fotos amb l’Ambaixador podeu clicar a cada classe.

Avions, Màquines, Exploradors i ExploradoresDinosaures, Coales, Astronautes, Bastoners i Bastoneres, Cangurs i Índis i Índies.

Al llarg del dia els Avions, Màquines, Exploradors i Exploradores, Dinosaures i Coales, també han fet cagar el Tió, que ja feia una bona panxa!!! i els nens i nenes dels Astronautes, Bastoners i Bastoneres, Cangurs i Índis i Índies han fet unes partides al tradicional joc del Quinto. Podeu veure totes les fotos als blocs de les classes.

Des de l’Escola us desitgem unes bones festes!