Poesia i més poesia

Ahir els Dinosaures i Coales van anar a les classes dels més petitons de l’Escola i els van recitar el poema Les llesques de pa presumeixen, de la Joana Raspall. I és que aquests dies la Llunes, les Bicicletes i els Avions, han estat coneixent i aprenent poemes de la Joana Raspall. En acabar van fer un berenar literari, de llesques de pa amb xocolata i una lectura compartida al pati.

Avui, hem començat el dia recomanant-nos els contes i les novel·les que més en han captivat i tot seguit hem voltat per l’escola a fer diferents propostes; tallers de punt de llibre, roses i xapes, elaboració d’un mural col·lectiu, un photocall amb bafarades divertides, lectura d’àlbums il·lustrats, construccions de castells i dracs amb kappla, rimar paraules i fer poemes encadenats, descobrir de quin conte són algunes imatges, cantar al karaoke i pintar-nos la cara de dracs, cavallers i princeses.

A la tarda hem pogut gaudir dels recitals poètics de cada classe, tot acabant amb una bona xocolata i la tradicional samarreta dels nois i noies de 6è.

Us desitgem una feliç Diada de Sant Jordi !!!