Mostra de produccions 2024

Avui hem finalitzat el Projecte d’Escola ODS Sabadell. Per posar punt i final, hem celebrat la Mostra de Produccions que molts de vosaltres heu fet a casa. Al llarg del matí les diferents classes han pogut fer una visita a l’exposició, gaudint de totes les obres d’art que heu realitzat en família. Sou uns artistes!!!

A la tarda des de cada classe hem jugat a un Kahoot, creat entre tots i totes, amb preguntes saberudes que hem anat rumiant al llarg del projecte.

Finalment, a la tarda ens hem reunit tots i totes al pati, on, després de fer un minut de silenci en record de l’Àstrid, hem fet entrega dels dos obsequis als mes saberuts i saberudes de l’escola. Els guanyadors de la pregungta saberuda dels dijous han estat els Dinosaures. I els guanyadors del Kahoot saberut han estat els exploradors/es.

Aquí, podeu veure el recull de fotos que hem fet. Esperem que en gaudiu molt!