II Bateig de Flabiolaires

Aquest matí, i com a preludi de la Festa Major del Barri, a l’escola hem celebrat el II Bateig de Flabiolaires.

Al llarg de tot el curs els alumnes de 4t han calculat la longitud de la circumferència del tamborí per poder retallar la lona, han esbrinat quan fil necessiten per cosir-la i a cop de martell han acabat de construir el tamborí.

Han obert l’acte els companys de quart, les Granotes, que s’han estrenat amb el flabiol i el tamborí tocant la música del Drac Cent Peus, mentre els Dinosaures, els Coales i els Astronautes l’han fet ballar. Els Indis han fet ballar els capgrossos de l’escola, i els Cangurs i els Bastoners han fet un ball de bastons. Per acabar els Pirates han tocat perquè els Lleons ens delatessin amb el Ball de Cintes.

Finalment, els Pirates han repartit el Carnet de Flabiolaire a cada Granota, desitjant-los una bona experiència.

Us deixem les fotos aquí, i esperem que ens acompanyeu a la Festa Major.

Bona Festa Major!