Festa de Benvinguda!

Com ja és tradició a l’escola encetem el curs amb la gran i esperada festa de benvinguda, on presentem els nous companys i companyes i les noves mestres que aquest any han arribat. També és el moment on coneixem els més petits i petites de l’escola.

Tot i que aquest any, és un any diferent, no hem volgut perdre la tradició i ens hem adaptat a la nova normalitat, així que hem fet la festa en streaming. Ens hem connectat tots a la mateixa hora i cadascú a la seva classe ha presentat els companys/es nous. Després un voluntari/a ha llegit un desig per aquest nou curs que encetem.

Al finalitzar la festa les mestres ens han repartit un polo boníssim de llimona. Ha estat una festa diferent però no menys divertida. Si voleu veure les fotos de la festa cliqueu aquí

DONEM PER COMENÇAT EL CURS 2020/21!!!