Comencem el projecte de “La ciència”

Divendres vam tenir la gran sort de que en Dani Jiménez i tot el seu equip vinguessin a l’escola a fer-nos un tastet de ciència amb dos espectacles.

Van començar pels més grans fent un viatge des d’Arquimedes fins a Einstein, on vam poder veure en directe alguns dels experiments d’aquests científics i fins i tot alguns de nosaltres vam poder sortir a fer-los dalt de l’escenari.

Després va tocar el torn als més petits de l’escola amb l’espectacle Què cal fer per ser científic. Ens van explicar quines característiques eren les necessàries per convertir-nos en científics de veritat. I així com van fer els grans també vam sortir a l’escenari a comprovar-ho.

Va ser una jornada fantàstica, però el millor de tot va ser el final, quan vam poder veure en directe una gran explosió feta amb nitrogen líquid. Clicant damunt del títol de l’espectacle podreu veure les fotos de la jornada.