Bateig de flabiolaires

Com ja és tradició avui a l’escola hem celebrat el bateig de flabiolaires dels nois i noies de 5è. Hem començat gaudint del ball amb el drac centpeus que ens han fet les Llunes, les Bicicletes i els Avions. Després les Màquines i els Exploradors/es ens han fet una demostració del ball de bastons. Tot seguit ha sigut el torn dels Dinosaures i els Coales que han ballat amb els capgrossos de l’escola. Els Astronautes i els Bastoners/es han fet l’acompanyament musical amb el flabiol i el tamborí a tots els grups. En acabat els Bastoners/es han fet entrega del carnet de flabiolaires als Astronautes. Us deixem el recull de fotografies aquí. Que comenci la festa! Visca la festa major i visca la Creu Alta!