Construïm el fanalet

Avui els companys i companyes de Cicle Superior han baixat al Parvulari per ajudar a les Màquines, als Exploradors i als Dinosaures a construir el fanalet que lluiran la nit de Reis per tal d’il·luminar el camí a Ses Majestats els Reis d’Orient i així… Llegeix més»

Concert d’hivern

Ja fa dies que a l’escola hi fa olor d’hivern; colors freds, bons desitjos, cants de nens i nenes… i, finalment, aquest dimarts a la tarda hem pogut gaudir amb les famílies del Concert d’Hivern. L’Auditori feia molt goig, tantes cares conegudes al públic i… Llegeix més»

Fem ràdio a Cicle Superior

Els alumnes de Cicle Superior, durant aquest trimestre, hem fet un taller de ràdio. Després d’haver visitat les instal·lacions de Ràdio Sabadell i d’haver descobert com funciona el món radiofònic, hem creat el nostre propi programa de ràdio. És un magazine que inclou informatius, una… Llegeix més»

Museu Egipci de Barcelona

El dilluns 11 de novembre el Cicle Inicial vam anar al Museu Egipci de Barcelona. Vam veure mòmies, sarcòfags, llits dels Egipcis (reposacaps)… Hem après moltes coses dels egipcis i també hem pogut explicar coses que sabíem.
A més, vam fer dos tallers: un de momificació… Llegeix més»

Sortida al Montseny

El dia 25 d’octubre els Indis de 5è i les Granotes de 6è vam anar d’excursió al Montseny, concretament a fer l’itinerari del Pantà de Santa Fe, amb l’objectiu d’observar el sòl i els éssers vius que habiten en aquesta zona.
Quan vam arribar, vam esmorzar… Llegeix més»

Comencem el curs!

Avui tots els nens i nenes de l’escola ens hem trobat al pati per cantar tots junts la cançó de benvinguda i presentar als mestres nous: l’Elisabet, la Júlia, el Jordi i la Mar. El que no ens esperàvem és que també vinguessin una colla… Llegeix més»

Acollida a P3

De nou ja som tots a l’escola; nens i nenes, mestres, la Núria, la Marta, la Sílvia… tots els monitors i monitores del menjador, de l’acollida al matí… i els més petitons de tot també!
Ahir i avui han vingut els nous companys i companyes de… Llegeix més»