La Colla de 5è fan vibrar el Kursaal

El passat 19 de maig, l’alumnat de cinquè de la nostra escola va pujar a l’escenari del Teatre Kursaal de Manresa per participar en la Cantània 2025. L’obra d’enguany, titulada Real, amb música de Xavier Pastrana i text de Llucia Ramis, ens va fer reflexionar i va oferir una experiència única als joves intèrprets.

Durant tot el curs, els nois i noies han preparat amb il·lusió cada detall: les cançons, les coreografies i la interpretació escènica. Ha estat un camí de treball, constància i creixement que va culminar en un concert compartit amb infants d’altres escoles i músics professionals en directe.

Pujar a l’escenari va ser un moment inoblidable. Més enllà de la música, Real ha estat una lliçó de cooperació, esforç i confiança en un mateix i en el grup.

Des d’aquí volem felicitar els i les alumnes de 5è per la seva dedicació i entusiasme. Heu fet una gran feina i heu demostrat que, quan es treballa amb passió, l’art es converteix en una experiència transformadora.

Una vivència que quedarà per sempre als cors de tots i totes. Us deixem un resum del concert i algunes imatges!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut