AT ENGLISH CLASS….

At English class we work in groups, practice oral expression in pairs and review or learn new vocabulary. The last week of the first term we played christmas games, for example: christmas dobble, memory, domino and christmas crossword. Students love playing the dobble christmas game.… Llegeix més»

Setmana de la música 2022

La setmana del 21 al 25 de Novembre hem celebrat la setmana de la música, omplint de cançons i danses tots els racons de l’escola.
Dilluns 21 de Novembre:
Per començar amb energia la setmana vam fer un escalfament musical a la pista. Tot seguit vam començar… Llegeix més»

El logotip de 3r

Participar en el concurs per a la creació del logotip del Jardí de papallones ens va animar a dissenyar-ne un  per a la nostra classe.
Després d’analitzar diferents logotips de Sant Fruitós: el de l’escola, el de la biblioteca, el de l’ASFE, el de l’institut i… Llegeix més»

INFANTIL AL MONTSENY (VILADRAU). SORTIDA DE TARDOR

El dijous 17 de novembre els infants d’I3, I4 i I5 vam anar a Viladrau, a visitar els boscos del Montseny, reserva de la biosfera per observar els colors de la natura a la tardor.
Després d’esmorzar i agafar forces vam començar a pujar la muntanya… Llegeix més»