TALLER PMOE DE DOBLATGE A 3r

Les noies i nois de 3r de primària han participat d’ un taller molt interessant relacionat amb el so i les veus en el món del cinema. Han pogut fer pràctiques de doblatge al català de documentals, pel·lícules i sèries de dibuixos canviant l’idioma i el to de veu de diversos fragments.

De la ma d’en Francesc Fenollosa, la veu del Geni tortuga de la coneguda sèrie Bola de Drac, han desenvolupat una proposta on han pogut participat tots els infants de 3r i han pogut aprendre les primers nocions de com fer servir el programa Audacity i les seves principals aplicacions.

Han visionat el directe el resultat de les seves gravacions i ha estat una experiència molt motivadora que ha permès incidir en el treball de la llengua oral a l’escola.

Aquest taller ha estat possible gràcies a la subvenció PMOE que ha rebut l’escola aquest any del Departament d’Educació.

Fotos: 3r