TALLER DIGITAL PER A FAMÍLIES (PMOE)

Les famílies de l’escola han pogut gaudir d’un taller digital per millorar les seves competències gràcies a la subvenció del Pla de Millora d’Oportunitats Educatives (PMOE).

L’objectiu del taller era reduir la bretxa digital existent en algunes famílies.

L’Annabel, la formadora espectacular de Quiràlia, ha connectat amb les famílies i ha pogut estar al servei de les seves necessitats. Moltes gràcies Annabel ha estat una experiència molt bonica.

Les famílies assistents han après a fer servir el correu electrònic, la meva salut, l’Idcat, han omplert beques menjador, han pogut accedir al classroom dels seus infants, han après a fer servir la missatgeria mòbil de l’escola (tokapp)…

Ha estat una bonica experiència que vam tancar amb l’entrega d’un diploma a tots els participants que ens agradaria repetir els cursos vinents per tal de garantir un accés equitatiu a la formació digital.

Fotos: PMOE