QUAN ARRIBA LA TARDOR….CELEBREM LA CASTANYADA

Quan arriba la tardor, l’escola comença a vestir-se de molts colors. És hora de decorar l’escola amb treballs fets amb fulles, castanyes, bolets, castanyeres i animals del bosc.

El dia més esperat de la tardor és la FESTA DE LA CASTANYADA.

Els infants gaudeixen d’aquesta jornada preparant les paperines i fent al matí tallers de tota mena per a deixar l’escola ben guarnida. Com és tradició les famílies han vingut a coure-les al pati gran. Aviat se sent l’oloreta de les castanyes torrades. És un any especial, però tots els infants han pogut menjar la seva paperina de castanyes gràcies a elles. Fins i tot la castanyera duia la mascareta.

A la tarda,  en grups estables, hem sortit per torns al pati  i  hem pogut ballar i cantar amb la música de “La Castanyera”. Després hem menjat castanyes: estaven boníssimes!!!!

Us deixen un recull de fotos perquè gaudiu d’aquests bonics moments.

Fotos:  ED. INFANTIL  –  ED. PRIMÀRIA