L’ESCOLA CELEBRA LA DIADA DE SANT JORDI 2021 AMB ELS JOCS FLORALS I UNA CANTATA INFANTIL

La inspiració arriba a cada aula de l’escola de la mà de l’amistat, on la iniciativa dels infants participants, dóna fruits amb elaborats rodolins i poemes.

A les aules d’educació infantil, gaudeixen cantant i escoltant les cançons treballades prèviament a les aules. L’ambient llueix amb la melodia de dracs, princeses, roses i cavallers.

Com mana la tradició, els i les guanyadores dels JOCS FLORALS (dels diferents nivells de primària) comparteixen les seves creacions amb la resta de l’escola durant la celebració. Posteriorment reben els seus merescuts premis: llibres i roses.

Infants, petits i grans, demostren el seu entusiasme amb els preparatius d’aquest dia tan especial i guarneixen els passadissos de l’escola   amb motius  primaverals.

A continuació, us oferim la possibilitat de gaudir de les obres literàries de les guanyadores i dels guanyadors dels JOCS FLORALS 2020-21.

Rodolins amistat 1rA – 2020-2021

Rodolins amistat 1rB – 2020-2021