L’ALUMNAT DE CICLE SUPERIOR GAUDEIX D’UN TALLER D’EXPRESSIÓ ORAL A CÀRREC DE L’ANNA FITÉ

En aquest tercer trimestre, l’alumnat de cicle superior ha tingut el privilegi de comptar amb la presència de l’Anna Fité, periodista, guionista i escriptora de diferents llibres i articles. L’Anna també ha col·laborat en diferents programes televisius com el Barri Sèsam o els Lunnis, entre d’altres. L’alumnat a través del teatre ha gaudit d’un taller d’Expressió Oral basat en diferents contes d’en Gianni Rodari (1920-1980), s’han disfressat i han pogut viure en primera persona la vida de diferents personatges de novel·la d’una manera engrescadora. En acabar l’activitat l’Anna ha regalat a cada nen i nena un dels seus llibres titulat “Estrella Delta”. Aquesta activitat ha estat subvencionada pel programa PMOE de la Generalitat de Catalunya, un pla de millora de les oportunitats educatives.

Fotos: