L’ALUMNAT DE 4T DE LA NOSTRA ESCOLA PARTICIPA DEL PROJECTE DE CIUTAT “RUBÍ BODY PERCUSSION”.

Els mestres de música de Rubí tornen a plantejar una activitat de ciutat: “Rubí Body Percussion”.  La pandèmia no ens atura.

Com ja sabeu aquest curs no podem fer la cantata escolar de Rubí que tradicionalment preparava l’alumnat de 4t.

I en què consisteix la nova activitat? Els infants de 4t estan preparant a les aules una coreografia de percussió corporal creada pel famós percussionista Santi Serratosa.

Una percussió que serà gravada a cada centre i que es convertirà en un videoclip amb les aportacions de les 9 escoles participants.

Us presentem a continuació el vídeo d’inici de projecte, que posa especial atenció a la necessitat dels nostres infants de fer música plegats amb altres infants de la nostra ciutat, encara que sigui de manera virtual. I ho fem a partir de la versió de la cançó de Txarango “Quan cau el sol” que expressa molt bé el que estem vivim en aquests moments d’incertesa.

Per a dur a terme el projecte us hem demanat una capsa de sabates que decorarem. Més endavant ja us concretarem una data per a portar un element de roba o joguina de quan els vostres fills i filles eren petits.

L’estrena la podreu veure el darrer dia de curs escolar tant a les xarxes de l’Ajuntament com a la web de la nostra escola.

Aquest nou projecte està emmarcat dins el Pla Educatiu d’Entorn de l’Ajuntament de Rubí i amb la col·laboració del Servei Educatiu de Rubí i Castellbisbal.

Compte a més amb la col·laboració dels professors de l’Escola de Música Pere Burés i dels professors de l’Escola d’Art i Disseny edRa.

Us adjuntem també un vídeo de repàs de la coreografia que pot ajudar a l’alumnat de 4t a aprendre part de la coreografia.

Rubí Vibra!