CARNAVAL A LES AULES DE P4

Com cada any la Reina Carnestoltes va arribar a l’escola i la disbauxa va començar. En el pregó, va demanar unes consignes per cada dia de la setmana que tothom havia de seguir.

Dilluns va ser molt divertit, ja que només saltar del llit ja estaven a punt  per anar a l’escola. Dimarts es van vestir ben elegants i a la classe van desfilar. Dimecres d’un color van venir i una màscara van guarnir. Dijous gras, dia de la truita, un pentinat original havien de portar.

Finalment, divendres va ser el gran dia. Durant tot el matí van fer un barret de carnaval inspirat en el nom de la classe.  La classe de P4 B,  de Bergen, va fer un barret de trol, ja que és un personatge màgic que es pot trobar en el bosc d’aquesta ciutat. P4 A, la classe de Rio, va fer un barret d’un Guacamai, ocell autòcton d’aquesta ciutat.

A la tarda van fer una desfilada al pati on van poder veure i gaudir de la resta de barrets que havien fet els infants d’infantil.

Gaudiu de les fotografies d’aquesta festa.

Fotos:

P4A

P4B: Color   –  Dijous gras   –  Fotos de grup   –  Pentinats  –  Pijames   –  Taller de barrets Trols