ASAKURA HANAMI: FESTA JAPONESA A 2n A

Les alumnes i els alumnes de segon de primària estem fent el nostre projecte de l’aula basat en la ciutat de Tòquio. Per això hem volgut celebrar una de les festivitats més importants en la cultura japonesa, l’anomenat “HANAMI”.

Al mes de març, al Japó es commemora la floració dels cirerers. Les famílies japoneses es desplacen pels parcs de tot el país gaudint d’aquest espectacle de la naturalesa. És molt típic fer pícnics i reunions amb la família, amigues i amics per poder contemplar aquestes flors de color rosa denominades Sakura tan característiques de la seva cultura.

Us deixem un recull de fotografies d’uns treballs artístics preciosos que han fet les nenes i els nens de 2nA basats en el Hanami.

Bon hanami a tothom!!

Fotos: 2n