1R VISITA EL CENTRE DE RECUPERACIÓ DEL RUC CATALÀ

Els grups de 1r han gaudit d’una visita al Rukimón, el Centre de Recuperació del ruc català. En aquest santuari d’animals tenen cura de rucs els quals els seus propietaris ja no poden fer-se’n càrrec, que han estat abandonats o que ja són massa grans i els costos mèdics de mantenir-los són massa elevats. Durant aquesta preciosa activitat, l’alumnat té l’oportunitat d’acostar-se als animals de manera respectuosa tot aprenent com tenir-ne cura. Després de superar una sèrie de proves, cada infant ha aconseguit el seu rukicarnet que els certifica com a expertes cuidadores i experts cuidadors de rucs.

Aquesta sortida ha estat subvencionada pel PLA DE MILLORA D’OPORTUNITATS EDUCATIVES (PMOE) de la Generalitat de Catalunya.

Fotos: 1rA   –   1rB