TALLER CROMA 2.0 : PROJECTE CINEMA SOCIAL

Infants de 5è i 6è de l’escola han participat al llarg del curs al Taller Croma 2.0, una iniciativa de la UAB. Aquest projecte posa en contacte estudiants de la UAB amb infants del centre per tal de donar suport educatiu i emocional amb l’objectiu de fer créixer l’interès per la descoberta i de millorar els resultats escolars.
Al llarg del curs han fet moltes propostes i activitats. Dues d’elles han estat relacionades amb el món del cinema.
La primera es va centrar en un projecte científic per identificar i documentar tipus de contaminació presents als espais del centre.
La segona va desenvolupar tot un treball sobre immigració i refugiats. Els infants han fet una tasca de recerca amb el repte de gravar un curt on poder comunicar les seves descobertes.
El vídeo mostra un bonic treball dinamitzat per la seva monitora la Izaro a qui volem agrair la seva entrega i vàlua.
No tenim paraules. Un treball espectacular que demostra els valors dels
nostres infants. Moltes felicitats a tots els que formeu part del projecte.
Esteu preparats/des per emocionar-vos?