“LES BOLETES PERDUDES” UN ÈXIT, UN CONTE DE SANT JORDI

S’apropa Sant Jordi i des de la SIEI volem recordar un moment molt especial que ens va fer sentir molt feliços i orgullosos de la feina que fem i de l’esforç que això comporta.

Des de fa ja un parell d’anys que es va crear una nova categoria a l’apartat de Jocs Florals de Catalunya, fruit de la col·laboració entre la Televisió de Catalunya i el Departament d’Educació, la del conte audiovisual il·lustrat, amb l’objectiu de promoure la creació literària potenciant el treball interdisciplinari des de l’àmbit lingüístic, l’àmbit digital i l’àmbit artístic.
Gairebé fa un any que des de la SIEI vam voler participar en aquest concurs, concretament en l’apartat de conte audiovisual il·lustrat, l’esforç i la il·lusió en el projecte que engegàvem va tenir la seva recompensa, vam estar seleccionats per a la final territorial del Vallès Occidental i premiats al Jocs Florals Escolars de Catalunya.
Esperem que gaudiu amb la nostra creació, tal i com ho vam fer nosaltres.

“Tot esforç té la seva recompensa”