SANT JORDI 2017

El 21 d’abril hem celebrat la Diada de Sant Jordi a l’escola.
Al matí hem realitzat els Jocs Florals i estem molt orgulloses i orgullosos de les produccions literàries del nostre alumnat, han treballat de valent!
Educació Infantil:
Les nenes i els nens de EI han cantat cançons de Sant Jordi. Quins artistes!
Cicle Inicial:
Les nenes i els nens de 1r han fet un rodolí per parelles. El rodolí guanyador de 1r A és el de la Safaa i l’Helena i el de 1r B és el de l’Asad i l’Aya.
Les classes de 2n han fet un poema inspirant-se en el nom de la seva classe. 2n A ha fet un poema sobre les ¨Piranyes” i 2n B sobre la “Prehistòria”.
Cicle Mitjà i Superior:
Les nenes i els nens des de 3r a 6è han produït individualment un poema signat amb un pseudònim. Els premiats són:
 3r :
-Flor natural: “El casament” de Ramon Jordi.
-Englantina d’or: “La felicitat” de Rosella.
-Viola d’argent: “El futbol” de Manager.
 4t:
-Flor natural: “La lupi” de El matemàtic.
-Englantina d’or: “com seria ser un gos?” de Jota Cocu.
-Viola d’argent: “La primavera” de Kitipasero.
 5è
-Flor natural: “Titànic” de Conan 23.
-Englantina d’or: “Coses de germana gran” de Ginesta.
-Viola d’argent: “Primavera” de Lúcius.
 6é
-Flor natural: “La imaginació” del Cor.
-Englantina d’or: “Tomàquet” de Atteiram.
-Viola d’argent: “Un tema pel poema” de 0.001.
Hem tingut el gran honor de comptar amb la presència del poeta rubinenc Alfons Martí , veí de la nostra escola, juntament amb el seu company Josep Espinosa acompanyant-lo a la guitarra Ens van recitar uns poemes que a tothom van agradar moltíssim.
Som una escola que fem una gran presència de la lectura i de la literatura i per això aprofitem totes les festes per donar-li rellevància. A la tarda els grans van explicar contes al pati als petits fent servir teatrets i titelles què havien produït.

Fotos: Festes