JA HEM COMENÇAT LES ESTONES DE BIBLIOTECA A 1r!

Les nenes i els nens de primer ja hem començat les sessions de biblioteca. Els dimecres a la tarda durant aquestes estonetes, anem en mig grup a la biblioteca de l’escola i aprenem com està organitzada, on es troben els contes i els llibres més adients per l’alumnat de cicle inicial i com podem identificar-los ràpidament. A més a més, com que a partir de primer de primària, l’alumnat ja es pot emportar llibres a casa, també estem aprenent el funcionament del sistema de préstec de la biblioteca. Segurament, d’aquí poc ja podrem gaudir d’aquest servei!
A les sessions de biblioteca, no tant sols tractem els temes més tècnics d’organització i funcionament sinó que a cada sessió treballem diversos contes i històries que tracten valors i treballen emocions. Us deixem algunes de les imatges dels primers dies a la biblioteca!

Fotos: 1r