CLOENDA DEL PROJECTE INTERDISCIPLINAR: “1,2,3 ENS RELAXEM”

Avui us oferim la cloenda del projecte interdisciplinari d’aquest curs.
Durant tot l’any els infants han fet petites sessions diàries de relaxació I una sessió amb professionals locals que ens han ofert activitats de ioga, tai-chi, risoteràpia, massatges, aikido….
El dia 20 de juny vam fer el tancament del projecte. Els/les alumnes de tota l’escola vam dur a terme una activitat conjunta: 450 alumnes vam fer ioga. Amb la presència d’una gran professora de ioga, Renata Grzebielucha, vam fer una masterclass.
Aquest dia tots dúiem una samarreta blanca i un puntet al front (bindi) que simbolitzava el tercer ull que ens ajuda a mirar el nostre interior amb el ulls tancats.
Vam iniciar la sessió amb un mantra o cançó de repetició per induir a la calma: RA-MA-DA-SA. A les aules havíem treballat aquests mantres i va ser molt bonic. Un cop calmats es van iniciar les postures o assanes de ioga
amb exercicis de consciència i atenció en la nostra respiració.
La sessió va acabar amb un segon mantra RA-MA-DA-SA ( segona part) i vam acomidar-nos amb una salutació des del cor: NAMASTÉ.
Considerem que treballar l’atenció al moment present i l’estima envers el nostre món interior ens ajuda a resoldre situacions d’angoixa o estrés i propicia reaccions prudents i ben pensades des de la calma. I és ben segur que millora els resultats educatius dels alumnes.
El claustre està molt satisfet dels resultats. Esperem que vosaltres també ho valoreu així.
Mireu les fotos i sobretot….gaudiu.
Namasté!!!

Fotos: Cloenda del Projecte Interdisciplinari