2a BRICOFESTA

El dissabte 3 de març alumnes, famílies i mestres de l’Escola Pau Casals vam celebrar la 2a Bricofesta d’aquest curs. La jornada va ser un èxit de participació!
Continuem transformant el pati i els canvis són espectaculars!
Al pati d’infantil s’ha traslladat i ampliat una tanca i s’han tapat amb bruc les tanques. S’ha construït, pintat i muntat una pissarra. S’ha reparat una taula de pícnic de Primària i s’ha traslladat al pati d’Infantil. S’ha tret el sorral.
Al pati de primària s’han pintat a terra diferents jocs: Twister, Jump, Xarranca, Pista de xapes i un circuit de psicomotricitat.
S’ha construït també una pissarra, com en el pati d’infantil, s’ha pintat i muntat.
Moltíssimes gràcies a tothom, famílies i mestres! Som una escola de pel·lícula i tenim una Ampa de cine!

Fotos: Festes