TEATRE PER POTENCIAR L’EXPRESSIÓ ORAL AL CICLE INICIAL AMB EL PROGRAMA PMOE-PROA+

La companyia Tanaka Teatre converteix el gimnàs de l’escola en un teatre per a l’alumnat de primer i de segon de primària.

L’espectacle anomenat Bon Profit! és una iniciativa engrescadora i divertida per treballar el lèxic relacionat amb el menjar i per promoure bons hàbits alimentaris.

A través de titelles, verdures que parlen, hortalisses bromistes i un munt d’efectes de llum i de so, l’obra de teatre va captar l’atenció dels infants creant una oportunitat única per ampliar el vocabulari i el coneixement sobre els aliments i la nutrició de manera entretinguda i participativa.

Les nenes i els nens, entusiasmats amb la representació, van participar activament i, al final de l’obra van poder fer preguntes a la protagonista.

Us deixem un recull d’imatges de l’obra de teatre Bon profit de la companyia Tanaka Teatre.

Aquesta activitat ha rebut el suport del PROGRAMA PMOE-PROA+.

“Finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i el Mecanisme de recuperació, transformació i resiliència i per la Unió Europea NextGenerationEU”

Fotos:   1r   –   2n