OBRA DE TEATRE SOBRE ELS DRACS DE SANT JORDI AL CICLE INICIAL AMB EL PROGRAMA PMOE-PROA+

Un munt (i un món) de dracs! és l’espectacle que la companyia Tanaka Teatre ha representat per a l’alumnat de cicle inicial.

El gimnàs de l’escola s’ha convertit en una llibreria màgica on dues princeses molt peculiars comencen a descobrir tots els secrets que s’hi amaguen. Part de la història està ambientada en la llegenda de Sant Jordi tot i que els dracs que hi surten són tots ben divertits.

L’objectiu de la representació és que els infants ampliïn el seu vocabulari i estructures lingüístiques a través del teatre i millorar així l’expressió oral.

Aquesta activitat ha rebut el suport del PROGRAMA PMOE-PROA+.

“Finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i el Mecanisme de recuperació, transformació i resiliència i per la Unió Europea NextGenerationEU”

Fotos: 1r – 2n