TALLER PMOE-PROA + L’ALUMNAT DE TERCER PARTICIPA EN UN TALLER SOBRE EDUCACIÓ EMOCIONAL

es nenes i els nens de 3r han treballat l’empatia a través de l’acompanyament emocional.

L’alumnat, organitzat per grups, ha analitzat una situació i les emocions i els pensaments al voltant d’aquesta situació.

L’objectiu d’aquest treball era fer “la pila de l’ Emodiversitat “amb l’ajut de la formadora Júlia Prunés i el suport de la pissarra digital.

L’acompanyament emocional i l’aprenentatge de la seva regulació són molt importants en l’alumnat i seran eines molt útils quan siguin ciutadans i ciutadanes de la societat del segle XXI!

Aquesta activitat ha rebut el suport del PROGRAMA PMOE-PROA+.

“Finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i el Mecanisme de recuperació, transformació i resiliència i per la Unió Europea NextGenerationEU”

Fotos: 3r