L’ALUMNAT DE 1R FA UN CIRCUIT D’AVENTURA A CATALUNYA EN MINIATURA

L’alumnat de 1r ha anat de sortida a Catalunya en Miniatura i ha realitzat un circuit d’aventura enmig de la natura.

Després d’esmorzar a les taules de pícnic del recinte, l’alumnat ha iniciat el camí cap al circuit.

Aquesta aventura inoblidable ha consistit en superar un circuit amb proves d’equilibri fins a arribar a llençar-se en tirolina. El monitoratge ha ajudat a l’alumnat a posar-se l’arnès i els ha acompanyat durant tot el recorregut.

Ha estat una prova de concentració i d’atenció plena. En acabar, han pogut visitar la magnífica exposició de maquetes del recinte de Catalunya en Miniatura i han tingut l’oportunitat de pujar al trenet de les instal·lacions.

I per finalitzar el dia i després de dinar, han pogut gaudir d’una estona de joc lliure al parc del recinte.

Us deixem un recull de fotografies dels moments viscuts!

Aquesta activitat ha rebut el suport del PROGRAMA PMOE-PROA+.

“Finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i el Mecanisme de recuperació, transformació i resiliència i per la Unió Europea NextGenerationEU”, conjuntament amb el logotip de la Generalitat de Catalunya”

Fotos: 1r