JA HA ARRIBAT LA PRIMAVERA !

El divendres 25 de març, els infants d’Educació infantil van donar la benvinguda a la primavera celebrant-ho amb una gran festa.

Per aquest motiu van fer una gran plantada de flors (margarides, geranis i petúnies) i de planters de maduixes i de pastanagues. Així van revifar el jardí de l’escola ja que durant l’hivern havia quedat “adormit”. En definitiva, els més menuts i menudes de l’escola van fer de “jardiners i de jardineres” i “d’hortolans i d’hortolanes”.

Primer van posar terra a uns testos molt grans o jardineres ajudats per unes pales. Després, van plantar totes aquestes plantes i finalment les van regar totes.

Per la tarda, tota la quitxalla va ballar i cantar per celebrar l’arribada de  la nova estació. A més, van lluir en els seus caps unes corones primaverals,  guarnides amb flors de paper, que havien fet ells i elles  per recordar aquell dia tan especial.

Van gaudir d’una activitat molt engrescadora i, a més, havia sortit el sol!