P3 S’HA ACABAT I JA HEM FET 4 ANYS!

Els mesos han anat passant i durant el  tercer trimestre, alguns nens i algunes nenes de P3 han anat complint 4 anys.

Ho han anat celebrant  amb els seus companys i companyes de classe i amb les seves mestres. Els han regalat i preparat unes corones molt boniques  per a cadascun dels infants que complia anys  i, a continuació ha començat la festa.  El nen o nena que feia l’aniversari ha bufat una espelma amb el número 4 mentre la resta d’infants cantava la cançó d’aniversari feliç. Finalment han ballat i ballat sense parar.

Hi ha nens i nenes que celebren el seu aniversari durant les vacances d’estiu, és a dir, durant el mesos de juliol i d’agost, i com que ja no estan a l’escola, ho han celebrat per “anticipat” i així han pogut gaudir i celebrar la festa amb tots els seus companys i companyes de classe.

Ha estat la primera vegada que celebraven el seu aniversari a l’escola. Han viscut un altre dia emocionant per recordar!!

Les fotos que us hem preparat us agradaran…

Per molts anys!!!

ANIVERSARIS P3A