ESCOLTEM CONTES AMB LA ROSA FITÉ !!

La Rosa Fité és una gran narradora de contes, o millor dit, una magnífica conta-contes. Els infants de P3 han pogut escoltar-la durant dues sessions al gimnàs de l’escola. La Rosa va explicar que els contes es poden cantar, recitar, endevinar, teatralitzar, visualitzar,…, i així ho va fer!!

En la primera sessió, els nens i les nenes van “endevinar” el nom de diferents animals a través d’uns poemes de la Mercè Rodoreda i van “cantar” un poema de la Joana Raspall.

En la segona sessió, va presentar un conte teatralitzat molt visual i musicalitzat on els protagonistes eren els animals del mar: medusa, pop, estrella, musclos,…, que ballaven amb el rei Neptú.

L’objectiu d’aquestes sessions o tallers, a part de gaudir de l’espectacle, és millorar la llengua i la competència oral ja que els infants participen, s’expressen i enriqueixen el seu vocabulari.

Aquesta activitat ha estat subvencionada pel  Pla de Millora d’Oportunitats Educatives de la Generalitat de Catalunya (PMOE).

Mireu quines carones que feien els més menuts i menudes de l’escola.

Fotos: P3A   –   P3B