FAMÍLIES “CONTACONTES” A I5 A

Del 22 de maig al 2 de juny, a l’escola es va dur a terme l’activitat del “contacontes”. En aquesta activitat, les famílies podien entrar a l’escola a explicar els contes preferits dels seus fills i de les seves filles als companys i companyes  i amics i amigues i de la classe.

A l’aula d’I5 A han participat un total de sis famílies i han explicat tot tipus d’històries i d’aventures.

Ha estat una experiència plena d’emoció i de descoberta. A més de fomentar vincles, ha fet recordar la importància de la lectura per gaudir de moments especials, únics i familiars.

Moltíssimes gràcies a l’Ester, mare de l’Eneritz, a la Clara, mare del Roc, a la Conchi, àvia del Yaron, al Joan i la Tere, avis de l’Aina, a l’Aya, germana de la Chaima i a la Laura , mestra en pràctiques de l’escola.

Entre totes i tots fem escola. Un bonic record!

Fotos: I5