CONSTRUÏM UN NOU CURS. I5

Ja fa dies que l’escola va començar i les classes que feien I4, s’han barrejat per construir entre totes i tots un nou curs d’I5.

Els primers dies s’han viscut amb moltes emocions perquè s’han retrobat amigues i amics i han donat la benvinguda a companys i companyes que han arribat nous i noves a la nostra escola.

Han pogut gaudir de diferents jocs i dinàmiques de cohesió de grup a l’aula per fomentar i millorar les relacions entre l’alumnat, al mateix temps que motiven la participació de tothom, la creativitat i el treball en equip.

A partir d’ara, els infants jugaran, cantaran, ballaran, riuran, aprendran i compartiran moltes vivències i experiències, iniciant un nou camí en aquest final d’etapa d’educació infantil.

Gaudiu de les fotografies d’aquests primers dies!!!

Fotos: I5A   –   I5B

Vídeo: I5