L’ESCOLA PARTICIPA DEL FESTIVAL DE FILOSOFIA “BARCELONA PENSA 2021”

L’escola ha participat del 8è festival de Filosofia “Barcelona Pensa” celebrat del 15 al 19 de novembre de 2021. Alumnat de diferents cursos han treballat el curtmetratge de na Isabel Coixet “Normal”.
El GrupIref ha organitzat diferents sessions virtuals on els infants han pogut compartir una sessió de Filosofia 3/18 amb infants d’altres Filoscoles tot parlant de drets i coeducació.
El curtmetratge es va treballar a les aules en les sessions de Filosofia i diferents representants de cada aula van portar diferents preguntes al festival per iniciar la conversa. Els infants que van gaudir de l’experiència s van ser: en Martí, la Sila i la Tasnim de cicle mitjà i l’Asad, la Leyre i l’Helena de cicle superior.
Ha estat una bona experiència per a posar en pràctica les habilitats de pensament que desenvolupa el treball de Filosofia 3/18 a l’escola.
L’escola va entregar un petit diploma en agraïment a la seva participació.
Us deixem unes fotos i la gravació de les sessions.

Fotos: CM   –   CS