Els infants de P4 estan gaudint molt de les activitats que proposa cada setmana la nostra titella FILO. A cada sessió la Filo proposa un joc diferent i ajuda a les nenes i els nens, de manera lúdica, a desenvolupar les habilitats del pensament i a tenir un pensament crític.
Al principi de cada sessió els nens i les nenes han de recordar les normes que es van acordar amb la Filo el primer dia:
*Seure bé a la cadira que tindrem a la rotllana.
* Fer silenci per escoltar a la Filo, a la mestra, a les companyes o els companys.
*Aixecar el dit quan hem pensat i volem parlar.
Després ens explica l’activitat proposada. En aquesta activitat de la imatge els infants treballen l’habilitat de recerca a través d’un joc, buscant diverses maneres de veure una cosa i donant
diferents interpretacions a la imatge que se’ls hi presenta. És una activitat creativa i útil per a plantejar qüestions.
Per finalitzar la sessió, la Filo demana una autoavaluació figuroanalògica de com ha anat l’experiència. Consisteix a expressar, a través d’imatges simbòliques, la valoració de l‘activitat. En aquest cas, els nens i nenes triaven banderoles de color verd si els havia agradat i de color vermell si pel contrari no havien gaudit de la sessió.
També han d’intentar justificar el perquè de la seva resposta.
A pensar, s’aprèn pensant.
Tot seguit us deixem algunes fotos més.
Esperem que les gaudiu!
Fotos: P4
Comentaris recents