L’ALUMNAT DE 3r i 4t GAUDEIX DE L’EXPECTACLE OPERÍSTIC “LA CUINA DE ROSSINI” AL GRAN TEATRE DEL LICEU

El dimarts 17 de gener, l’alumnat de 3r i 4t de primària de la nostra escola es va desplaçar fins al Gran Teatre del Liceu de Barcelona per a veure l’espectacle operístic “La cuina de Rossini”.

Al llarg de 4 setmanes prèvies a l’espectacle, els infants han anat coneixent les històries i les àries més conegudes de “La Cenerentola”, “Guillem Tell” i “Il barbiere di Siviglia”. També s’han apropat a la manera de dialogar dels cantants dins l’òpera mitjançant recitatius, tot jugant amb les rimes.

Un espectacle de 75 minuts, ple d’aventures, on els protagonistes busquen el llibre de receptes màgiques de Rossini que els permeti complir el seus somnis: La Isabella, fer-se una gran xef i en Ross, composar la seva primera òpera.

Una història carregada de videoprojeccions, efectes especials i valors com la diversitat, la superació d’estereotips socials, el respecte als altres, el dret a canviar d’opinió, hàbits saludables i la passió per la música.

La batuta de la història va ser l’encarregada d’indicar el camí: la música farà realitat els teus somnis!

Fotos:   3r i 4t