INFANTS DE CICLE INICIAL PARTICIPEN A LA BALLADA COL·LECTIVA DE LA RAMBLA DEL FERROCARRIL

Dimecres 26 d’abril, amb motiu de la commemoració del Dia Internacional de la Dansa, es va celebrar una ballada col·lectiva a la Rambla del Ferrocarril amb la participació d’alumnat de 1r a 4t de diferents escoles de Rubí. L’alumnat de cicle inicial del Pau Casals també va participar en aquesta diada amb 3 danses diferents.

Els grups de primer de primària van ballar el Ball de la Civada i, els grups de segon de primària van ballar la dansa dels Picarols. Després d’aquesta primera actuació, totes les escoles, al mateix temps, van ballar una coreografia que havien estat assajant durant molt de temps per a un fragment de la cançó del Petit Príncep interpretada per Manu Guix i Macedònia. Aquest va ser, sense dubte, un dels moments més emocionants de l’acte.

Per acabar amb la celebració, es va fer la tradicional entrada de gitanes amb totes les escoles participants.

Us deixem un recull d’imatges i vídeos del moment.

Fotos:   1rA   –   1rB   –   2nA   –   2nB