CICLE INICIAL VISITA EL GRAN TEATRE DEL LICEU DE BARCELONA

L’alumnat de cicle inicial ha assistit a l’obra de teatre “Els músics de Bremen” al teatre del Liceu a Barcelona.

El Liceu és un dels teatres més importants de Catalunya i també un dels més impactants que hi han. És per això que abans de l’inici de l’espectacle, l’alumnat va poder fer una visita guiada per conèixer algunes de les sales més emblemàtiques de l’edifici.

Per gaudir de “Els músics de Bremen” els infants van tenir la gran sort de poder observar l’espectacle des de la llotja de la segona planta que oferia unes vistes privilegiades de tot el teatre. Sens dubte, ha estat una visita molt emocionant!

Un cop acabada la sessió, van recórrer la Rambla de Barcelona fins a Drassanes i vam acabar el dia al Parc de Ca N’Oriol.

Us deixem un recull d’imatges!!

Fotos:   1r   –   2n