TALLER PMOE-PROA+ DE LLENGUA ORAL DE RAP A CINQUÈ

Al llarg del mes de febrer l’alumnat de cinquè gaudirà d’unes sessions de rap a l’aula.

El taller busca fomentar l’ús de la llengua oral i potenciar la creativitat artística a tots els nivells: musical, escrita i visual, a la vegada que fomentar la capacitat de reflexió i crítica davant situacions de discriminació, com poden ser el masclisme, l’homofòbia o el racisme així com altres temàtiques d’interès actual i d’especial influència entre el joves: les xarxes socials, el bullying o els rols de gènere.

Durant el procés creatiu i mitjançant dinàmiques robustes, es pretén apoderar a l’alumnat en les seves capacitats i es fomenta la cooperació i la cohesió de grup.

És un projecte finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i el Mecanisme de recuperació, transformació i resiliència i per la Unió Europea NextGenerationEU”, conjuntament amb el logotip de la Generalitat de Catalunya”.

Fotos: