LES NENES I ELS NENS DE 4t reben la visita de l’escriptor de literatura juvenil Jaume Cela

L’alumnat de 4t ha pogut conèixer l’autor del llibre “Set raons per estimar els meus pares” editat per Cruïlla dins la col.lecció El vaixell de vapor. Un relat que fa conèixer i estimar el pare i la mare, els avis i les àvies, els germans i les germanes i els amics i les amigues en general.

Per altra banda, la història també els ha permet fer-se un fart de riure amb el protagonista, el Nil i el seu món.

La veritat és que conèixer en Jaume Cela ha estat una gran sorpresa! Les nenes i els nens han comprovat que és una persona molt propera i entusiasta pels llibres i les històries del dia a dia. Segons ha explicat, des de ben petit, ha tingut molta curiositat per les petites històries quotidianes que li succeeixen a les persones del seu voltant.

En Jaume Cela s’ha mostrat molt afectuós amb l’alumnat de 4t i al finalitzar la visita s’han pogut emportar el seu llibre signat per l’autor. Ha estat tot un plaer! Gràcies Jaume Cela!