LES FAMÍLIES DE 2NB OMPLEN D’IL·LUSIÓ LES SETMANES DE CONTACONTES

Del 22 de maig al 2 de juny, a l’escola es va dur a terme l’activitat del contacontes. Una activitat única i especial, en la qual les famílies van ser convidades a compartir els seus contes preferits amb els infants de l’escola.

El contacontes és una activitat intergeneracional que fomenta la passió per la lectura i que va donar l’oportunitat als infants de gaudir de meravelloses històries explicades per les persones més estimades i importants en les seves vides.

A l’aula de 2nB van participar en l’activitat un total de 10 persones voluntàries que van voler compartir una estona de lectura amb el grup de la seva filla o del seu fill.

Volem agrair la participació i l’esforç per venir a l’escola i participar activament d’aquesta activitat a l’Esteban i a la Marina (la mare i el pare de la Nora), a la Yasmín (la mare del Valentino), a la Mari (la mare de l’Angel), a l’Eleni (la mare de la Melina), a la Paola (la mare de la Lourdes), al Gustavo (el pare del León), a la Deborah (la mare del Gabriel), al Xavier (el pare del Lluc), a la Karen (la mare de l’Ainhoa) i a la Zohra (la mare del Nabil).

Moltíssimes gràcies famílies!

Fotos: 2n