L’ALUMNAT D’I3 CELEBRA LA CASTANYADA

L’última setmana de novembre, els nens i les nenes d’infantil 3 anys de la classe de Pegasos i Tritons i Sirenes, han fet un munt d’activitats, totes elles relacionades amb la tardor i la festa de la Castanyada.

Experimentar amb els moniatos, fer collages per elaborar una paperina i taller de bolets per tal de decorar els passadissos de l’escola.

Aquestes han estat algunes de les activitats realitzades tot preparant la gran festa final de la Castanyada.

El dia de la Castanyada, tots els infants van portar el seu mocador i el seu davantal per poder ballar amb la Castanyera i amb tots els companys i companyes de l’escola Pau Casals.

Un cop finalitzat el ball de tots els infants, els més grans de l’escola els van fer arribar les castanyes que les famílies de l’AFA havien torrat per després menjar-les a l’aula.

Us mostrem aquest vídeo…, mireu que bé s’ho van passar…